Sledujte nás

Dr. Mercola - Vitamín D 1000 IU, liposomální, 30 kapslí

Dr. Mercola - Vitamín D 1000 IU, liposomální, 30 kapslí
Dr. Mercola - Vitamín D 1000 IU, liposomální, 30 kapslí
Výrobce: Dr. Mercola
Dostupnost: Na skladě
Cena: 369 Kč
Množství:  

Dr. Mercola - Vitamín D 1000 IU
liposomální, 30 kapslí

Vitamín D – podpora pro vaše zdraví
Pravděpodobně dorazíte do práce, zatímco je slunce ještě nízko. Možná vyjdete ze své kanceláře do auta, abyste si zajeli na oběd, nebo jíte přímo u stolu a domů se pak dostanete až ke konci dne, kdy je slunce již daleko za svým vrcholem, natož aby ještě mohlo optimalizovat váš vitamín D.
Dokonce, i když se dostanete přes poledne ven, může to být jen na pár chvil. Dále je rovněž pravděpodobné, že na sobě máte dlouhé rukávy i dlouhé kalhoty, bránící slunci proniknout k vaší pokožce.
Zároveň je možné, že po dlouhé zimě a bez žádného pobytu na sluníčku vaše pokožka začíná letní sezónu s velmi podprůměrnou hladinou vitamínu D.
Vitamín D podporuje váš celkový zdravotní stav. Nedávné objevy naznačují, že má podstatně rozsáhlejší účinky než jen pro zdraví našich kostí.
 
Proč potřebujete vitamin D?
Výzkumy naznačují, že až 85% lidí by mohlo trpět nedostatkem vitamínu D, aniž by o tom věděli. To znamená, že mají zhoršené zdraví. Ve skutečnosti někteří vědci vyžadují urgentní opatření. Proč?
Protože současné vědecké výzkumy dokazují, že všechny buňky a tkáně v těle jsou receptory vitamínu D – a docházejí tak k závěru, že všechny buňky a tkáně potřebují ke svému správnému fungování vitamín D.
Nejen to, vitamín D je zodpovědný za regulaci více než 2000 genů v těle. Vitamin D ručí za velmi složité metabolické procesy. Vědci věří, že vitamin D nabízí širokou škálu základních biologických funkcí týkajících se mnoha aspektů našeho zdraví.
Liposomální vitamín D může nabízet větší potenciál pro zlepšení biologické dostupnosti a vstřebávání živiny oproti běžnému non-liposomálnímu vitamínu D. Tradiční vitamín D nemá stejný potenciál pro výhody biologické dostupnosti. Ne-lipozomální vitamín D se vstřebává vaším střevním traktem mnohem odlišněji.
 
Jak je to se vstřebáváním vitamínu D
Při konstatním dávkování vitamínu D3 potřebujete přibližně 3 měsíce nepřetržitého dávkování, abyste dosáhli zvýšení a ustálení hodnoty v krvi. Optimální hodnota je stanovena v rozpětí 30-80 mcg/l.
Názory na optimální hodnoty se liší v průměru je uváděno 40-60 mcg/litr (40-60 ng/ml).
Institute of Medicine (IOM) v roce 2010 zvýšil horní limit denní dávky na 4000 IU pro dospělé nad 19 let. Pro děti stanovil horní limit mezi 1000 - 3000 IU denně v závislosti na věku.
Co se týče koncentrace tak IOM stanovil 50 mcg/l jako dostačující koncentraci pro 97% populace pro normální vývoj.
 
Kolik potřebujeme denně?
Stránka GrassRootsHealth.net spustila jednoduchý kalkulátor, podle kterého se můžete přibližně orientovat (1 libra = 0,453 Kg):
 

Příjem vitamínu D ze slunce je individuální záležitostí. Přibližně můžeme uvést, že 15-20 minutová expozice celého těla v červenci dodá cca 15 000 IU vitamínu D (lidé s tmavou pletí potřebují dvojnásobný čas).
Opalování může být pro řadu lidí značně rizikové (pro osoby, které mají světlou pleť, málo pigmentu a důsledkem je spálení.) Opalování je o správném načasování a odhadnutí možností.
 
Proč potřebujete vitamin D?
Výzkumy naznačují, že až 85% lidí by mohlo trpět nedostatkem vitamínu D, aniž by o tom věděli.
Současné vědecké výzkumy dokazují, že všechny buňky a tkáně v těle jsou receptory vitamínu D – a docházejí tak k závěru, že všechny buňky a tkáně potřebují ke svému správnému fungování vitamín D. Nejen to, vitamín D je zodpovědný za regulaci více než 2000 genů v těle.
Vitamin D ručí za velmi složité metabolické procesy. Vědci věří, že vitamin D nabízí širokou škálu základních biologických funkcí týkajících se mnoha aspektů našeho zdraví.
 
Proč pamatovat na dostatek vitamínu D?
Příliš málo vitaminu D nemusí mít žádné zjevné příznaky navenek. Přesto vitamín D (konkrétně vitamín D3) podporuje neuvěřitelnou škálu systémů a funkcí v těle:
  • Zdravé srdce
  • Dlouhověkost buněk a buněčnou tvorbu
  • Zdravou pokožku
  • Zdravou slinivku
  • Proces stárnutí
  • Spánek
  • Sluch
  • Zdravé reprodukční orgány
  • Sportovní výkony
  • Zdravý zrak
  • Zdravý cévní systém
  • Zdravé dýchání
  • Imunitu… Většina lidí se cítí v lepším zdravotním stavu během letních slunečních měsíců – udivuje vás, proč?
  • Zdravou náladu a pocit pohody
  • Váhu včetně metabolismu cukrů a tuků
  • Vlasy a vlasové folikuly
  • Silné a zdravé kosti a absorpci vápníku
  • Svaly
  • Správné trávení a vstřebávání jídla
Jak si můžete být jistí, že máte dostatek vitamínu D?
U některých skupin obyvatelstva je více než pravděpodobné, že mají nižší hladiny vitamínu D než ostatní. Ale nezapomeňte, že se odhaduje, že 85% lidí trpí jeho nedostatkem. Patříte k oněm 85% nebo třeba do jedné z těchto skupin?
 
Lidé s omezenou expozicí slunečnímu záření
Během dlouhých šedivých zimních měsíců budete možná muset doplnit svůj vitamín D3, pokud nemáte přístup k bezpečnému soláriu.
Nicméně, dokonce i v létě jsou mnozí z nás jako novodobí ‚jeskynní lidé‘. Většina lidí se i v letním období jen velmi málo vystavuje pobytu na slunci. Důvodem může být práce uvnitř budovy během doby vrcholného slunečního světla, aby se zabránilo horku, nebo také kulturní zvyklosti v odívání.
Dokonce i o víkendu, když je deštivo, můžete postrádat sluneční záření. Jestli je to váš případ, tak pravděpodobně nemáte dostatek vitamínu D, který potřebujete.
A věděli jste, že vaše auto, okna v domě i v kanceláři blokují většinu sluneční vlnové délky, kterou vaše pokožka potřebuje, aby mohla vyrobit vitamín D? Takže se nespoléhejte na to, že jej získáte uvnitř – nebo v autě.
Dále, pokud žijete v průmyslové oblasti se znečištěným ovzduším s vysokým obsahem síry (kyselé deště), které blokují sluneční paprsky, vaše hodnoty vitamínu D jsou pravděpodobně rovněž nízké.
Vaše holá pokožka potřebuje být každý den alespoň na 10–15 minut vystavena přímému slunečnímu světlu, aby mohla produkovat vitamín D, který potřebujete. Stejně jako okna, také bundy a dlouhé kalhoty blokují hodnotné sluneční vlnové délky.
 
Lidé s nadváhou
Jedinci, kteří mají nadváhu, mívají často podstatně vyšší potřebu vitamínu D, protože vitamín D je rozpustný v tucích a skrytý v jejich tuku.
 
Těhotné ženy
Nové důkazy naznačují, že hladina vitamínu D během těhotenství může být zásadně důležitá pro vás a vaše dítě.
 
Starší lidé
Jste ve věku, kdy vaše pokožka ztrácí schopnost vytvářet vitamín D. Navíc mají starší lidé tendenci trávit více času doma.
 
Lidé tmavé pleti
Lidé s tmavší barvou pleti mají vyšší hodnotu melaninu, který blokuje UVB záření a omezuje schopnost těla produkovat vitamín D3. A co víc, vitamín D se velmi vzácně vyskytuje v potravinách a je k dispozici pouze ve velmi omezeném množství ve vejcích, játrech a tučných rybách.
 
Upozornění:
Tento produkt byl uvedený na trh jako doplněk stravy. Produkt nemá schválené léčivé účinky a nejedná se o lék a není určen jako náhrada pestré stravy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Ukládejte mimo dosah dětí. Minimální trvanlivost vyznačena na obalu. Účelem informací zde uvedených není zvýšení spotřeby a výdeje produktů. Nevybízíme vás k nevhodnému, nestřídmému nebo neopodstatněnému užívání produktů. Vždy si pečlivě prostudujte příbalový leták, účinné látky a použítí produktů konzultujte s lékařem nebo lékárníkem.

Napsat recenzi

Vaše jméno a příjmení:


Vaše recenze: Poznámka: HTML tagy nebudou převedeny!

Hodnocení: Nejhorší           Nejlepší

Opište prosím kód z obrázku do pole níže:



Štítky